Nooit alleen bank - visual full width cta

Nooit alleen bank

Een bank waar je kunt gaan zitten als je behoefte hebt aan een praatje of een maatje.

We gebruiken de 'nooit alleen bank' vooral in vrije situaties. We observeren de kinderen en geven de bank een plek in ons dagelijkse onderwijs.

Samen is... nooit alleen!

Iedere leerkracht herkent ze; de kinderen die alleen over het schoolplein dralen, de kinderen die al rondkijkend aansluiting proberen te zoeken, de kinderen die tijdens vrije momenten de hand van de leerkracht vastpakken, de kinderen die graag mee willen spelen maar net niet weten hoe ze dit aan kunnen pakken. Vanuit dit oogpunt is de 'nooit alleen bank' ontwikkeld. Een bank die je een prominente plek in het onderwijs kunt geven. Een bank waar je kunt gaan zitten als je behoefte hebt aan een praatje of een maatje. Een bank waar bewustwording centraal staat, waar voorbeeldgedrag essentieel is en waar kinderen elkaar kunnen ontmoeten. Want, samen is…nooit alleen!

De nooit alleen bank op IKC het Vogelnest

Op dit IKC zijn twee scholen in één gebouw samengekomen, de kinderen ontmoeten elkaar en leren elkaar kennen. Dat is niet voor ieder kind even gemakkelijk. Deze bank biedt ze een kans om contact te zoeken.

  • teaser blok 1
  • Teaser blok 2
  • Teaser blok 3

  • Teaser blok 4
  • Teaser blok 5
  • Teaser blok 6

  • Voor zowel binnen als buiten
  • Hufterproof
  • Diverse afmetingen en kleurstellingen
  • Nederlands fabricaat

De kleurstellingen van de bank passen erg goed bij de kleurstellingen in onze school. Een functionele eyecatcher!

Treinbank Nooit alleen bank

Treinbank | Nooit alleen bank

Bekijk
Zitelement Nooit alleen bank

Zitelement | Nooit alleen bank

Bekijk
Visual with double text

Eenzaamheid onder jongeren

Interview met Bianca Steer IB'er op basisschool De Rietslenke in Nijverdal

De laatste jaren is het gevoel van eenzaamheid onder jongeren een steeds groter thema geworden. Wat zijn de ervaringen van Bianca rondom eenzaamheid onder kinderen? Én wat doen zij al op school om dit bespreekbaar te maken?

Lees het hele interview