Wat ga je doen
Als projectbegeleider ontzorg jij onze klanten van A tot Z. Je bent klantgericht; de klant staat centraal of het nou gaat om de levering van een losse tafel of stoel, het inrichten van een lokaal of misschien wel een hele opvanglocatie. Jij zorgt samen met onze buitendienst adviseur projectinrichting ervoor dat alles op rolletjes loopt en ieder project een succes wordt. Daarnaast ben je commercieel sterk; je informeert en adviseert (potentiële) klanten over onze producten en diensten. Je werkt veel en fijn samen met je collega’s projectinrichting, buitendienst, inkoop, onze interieurstudio en logistiek. Naast interne contacten heb je ook veel externe contacten zoals leveranciers en transporteurs. Vlot schakelen, goed luisteren en filteren waar echt de behoefte ligt gaat jou gemakkelijk af. Je bent proactief; je neemt initiatief, toont eigenaarschap, bent zelfstandig en denkt graag mee over procesverbetering. Tot slot ben je administratief en organistisch sterk; je bent goed in het plannen, regelen, opstellen en beheren van bijvoorbeeld offertes, verkoopcontracten of orders.
Even checken….
Herken jij jezelf helemaal in bovenstaande tekst? Kun jij daarnaast de volgende punten afvinken?
- Minimaal een afgeronde mbo opleiding (bij voorkeur een commerciële opleiding);
- Minimaal 32 uur per week beschikbaar;
- Bij voorkeur één tot twee jaar ervaring in een vergelijkbare functies (pré);
- Uitstekende kennis van de Nederlandse taal; zowel schriftelijk als mondeling.
Dan gaan we de goede kant op!
Lees snel verder om te zien wat je van Heutink mag verwachten.
Wat bieden we
Stuur je motivatie en cv naar HR@heutink.nl.
Bel of mail dan naar Djemie van Gool (teamleider projectinrichting) T: 06-45540885
Neem contact op