Vacature Personeelsplanner

Personeelsplanner

Kun jij snel schakelen, houd je van een strakke planning en ben je communicatief sterk?
Dan is deze “spin in het web” functie echt iets voor jou!
vacature personeelsplanner

In onze logistieke afdeling bestaat het team uit zo’n 60 vaste medewerkers, daarnaast hebben we een flexpool van meer dan 150 enthousiaste studenten die vooral 's avonds aan de slag gaan. Gedurende de zomermaanden groeien we verder met zo’n 400 vakantiekrachten (vooral scholieren en studenten) die samen met ons, minimaal 7 weken in ploegendienst werken.

We zijn op zoek naar een Personeelsplanner Bedrijfsbureau die ervoor zorgt dat de personele bezetting aangaande de flexpool op orde is. In deze rol leer je de vakantiekrachten goed kennen, zodat je weet wie het beste op welke diensten kan worden ingezet. Je bent een echte multitasker die het overzicht weet te behouden, zelfs wanneer de planning op zijn kop moet worden gezet!

Jouw taken en verantwoordelijkheden:

  • Plannen van personeel: Je zorgt voor een efficiënte en flexibele personeelsplanning, rekening houdend met de vraag en beschikbaarheid van medewerkers.
  • Administratieve taken: Het bijhouden van personeelsdossiers in zowel AFAS als Dyflexis, urenregistratie en het verwerken van verzuim- en verlofaanvragen.
  • Verantwoordelijk voor planningssoftware: Je werkt met ons planningssysteem (Dyflexis) en zorgt voor de juiste input en beheer van de gegevens.
  • Ondersteuning bij de werving en selectie van medewerkers: Je ondersteunt HR bij de werving van medewerkers voor de flexpool. Denk daarbij aan het organiseren van speeddates voor het vakantiewerk en het plannen van inwerkdagen.
  • Communicatie met medewerkers: Je informeert medewerkers over hun roosters en eventuele wijzigingen. Bij vragen of wijzigingen fungeer je als aanspreekpunt.
  • Samenwerking met andere afdelingen: Je werkt samen met verschillende teams binnen Heutink, zoals HR en de logistiek om de personeelsbehoefte te bepalen en de planning te optimaliseren.

Wie ben jij?

  • Je hebt minimaal een mbo-diploma in een administratieve of logistieke richting.
  • Je bent 32 tot 38 uur per week beschikbaar
  • Je hebt aantoonbare ervaring in een planningsfunctie, bij voorkeur in een logistieke of bedrijfsadministratieve omgeving.
  • Je bent bekend met planningssoftware, bij voorkeur Dyflexis of een vergelijkbaar systeem.
  • Je hebt uitstekende organisatorische vaardigheden en kunt goed multitasken.
  • Je werkt nauwkeurig, bent proactief en denkt in oplossingen.
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en kunt helder en vriendelijk communiceren met medewerkers en andere afdelingen.
  • Je hebt ervaring in het werken met Excel of andere administratieve tools.
  • Je hebt een flexibele instelling en kunt goed omgaan met veranderende omstandigheden. In de zomer een aantal weken werken in een twee-ploegendienst is voor jou geen probleem.
  • Je hebt een hands-on mentaliteit en houdt van een dynamische werkomgeving.

Wat bieden wij?

  • Een dynamische werkomgeving met ruimte voor eigen initiatief en verantwoordelijkheid.
  • Marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en groei binnen het bedrijf.
  • Een collegiaal team waarin samenwerking centraal staat.
  • Genieten van een heerlijke lunch in ons eigen bedrijfsrestaurant en de mogelijkheid om buiten werktijd te sporten in de fitnessruimte.
solliciteren

Solliciteren of meer weten?

Worden we blij van!

Stuur je motivatie en CV naar hr@heutink.nl.

    Heb je vragen?

    Neem voor functie-inhoudelijke vragen contact op met Nicole Rodijk. Zij legt je graag uit wat de functie in de praktijk inhoudt. Tel: 0622955658.

    Neem contact op