Wat ga je doen
Als commercieel medewerker binnendienst ga je werken in het team Kinderopvang en ben je het eerste aanspreekpunt voor kinderopvangorganisaties. Je signaleert proactief kansen in de markt en voorziet hen van deskundig advies en begeleidt hen bij het bestellen van de juiste materialen. Het behandelen en oplossen van klachten behoort ook tot jouw takenpakket, waarbij klanttevredenheid altijd voorop staat.
Je bent een belangrijke schakel in het bestelproces en zorgt ervoor dat klanten worden ontzorgd, zodat zij zich kunnen focussen op het creëren van de beste opvang voor ieder kind. Hierbij help je klanten bij het aanvragen van offertes en het plaatsen van bestellingen. Naast je dagelijkse taken werk je nauw samen met verschillende afdelingen binnen Heutink, waaronder projectinrichting, buitendienst, inkoop en logistiek. Je ondersteunt de projectbegeleiders met diverse administratieve werkzaamheden en draagt bij aan een optimale dienstverlening van onze klanten.
Even checken….
Herken jij jezelf helemaal in bovenstaande tekst? Kun jij daarnaast de volgende punten afvinken?
Dan gaan we de goede kant op!
Lees snel verder om te zien wat je van Heutink mag verwachten.
Wat bieden we
Stuur je motivatie en cv naar HR@heutink.nl
Mail dan naar Mieke Bosch (key accountmanager kinderopvang) @: m.bosch@heutink.nl
Mail direct