Klantenservice

Nu de scholen en opvang gesloten zijn

ONDERWERPEN Bereikbaarheid | Bestellingen & levering | Thuislevering | Jaarbestelling | Thuis leren | Online lesgeven

 

Zijn jullie gewoon open?

   

Ja! We zien het als een gezamenlijke verantwoordelijkheid het onderwijs te blijven faciliteren. Op welke wijze dan ook. En met de kennis van vandaag kunnen we gelukkig zeggen: we zijn open, we hebben voldoende voorraad, mensen én vervoer om u te kunnen helpen. We zijn er voor u!

  Hoe kom ik het snelst in contact met jullie?
   

Bel, mail, Skype, app, chat…. Wat u zelf het handigst vindt. De chatfunctie vindt u op heutink.nl. De overige contactgegevens vindt u hier.

  Is mijn contactpersoon bij Heutink wel gewoon aan het werk?
   

Jazeker. We zijn gewoon aan het werk. Meer vanuit huis dan gebruikelijk, maar niet minder bereikbaar. Schroom niet om contact met uw adviseur of binnendienstmedewerker op te nemen.

  Gaat de geplande afspraak met mijn adviseur wel door?
   

We overleggen in dat geval met u wat wenselijk is en of de afspraak door kan gaan via een andere, niet live-manier. Hoe dan ook hanteren we de richtlijnen van het RIVM, aangevuld met onze eigen richtlijnen.

  Gaat het event waar ik me voor aangemeld had nog door?
   

We hebben alle events tot nader order uitgesteld en informeren deelnemers daar persoonlijk over.

  Ik heb een offerte opgevraagd? Wordt deze nu wel opgepakt?
   

Ja hoor. We werken gewoon door, en zullen uw offerte zo snel mogelijk en met zorg afhandelen.

  Ik heb een retourverzoek ingediend. Handelen jullie die wel gewoon af?
   

Uw retourverzoek wordt net als altijd behandeld. Hoe? Dat leest u hier.

 

  Hoe zit het met mijn al geplaatste bestelling?
   

Die komt netjes bij ons binnen en kunnen we op dit moment nog gewoon leveren zoals u gewend bent. Mocht hier iets in wijzigen, dan kunt u er op rekenen dat wij u hierover informeren. Dus: hoort u niks? Dan kunt u, ondanks alles, uw bestelling gewoon zoals afgesproken verwachten.

  Wordt mijn bestelling nog gewoon geleverd?
   

Jazeker. Op dit moment kunnen we nog gewoon zoals u van ons gewend bent leveren. Er vindt vanuit ons een extra check plaats of een afleverlocatie wel geopend is voor levering. De bezorgers houden afstand bij het afleveren. Zijn er zaken waar wij rekening mee dienen te houden bij het leveren van uw bestelling? Denk aan ‘leveren voor de deur’ of ‘de komende xx weken gesloten’, geef dit dan door via info@heutink.nl.

  Kunnen jullie ook op een afgesproken tijdstip leveren?
   

Een exact tijdstip kunnen we niet garanderen. Wel kunnen we rekening houden met uw bezorgwensen als het gaat om dag en locatie, daarin zijn we flexibel.

 

Ik zit middenin een traject voor een nieuwe inrichting. Loopt dat allemaal wel door nu?

   

Geen zorgen op dit moment voor de voortgang van uw inrichtingstraject. We hebben maatregelen getroffen zodat dit proces nu niet stagneert. Wij zijn en blijven met u in contact. Is dat niet fysiek, dan kan dat bijvoorbeeld via (video)bellen of digitaal. Daarvoor zijn diverse handige, effectieve tools waarmee we, ondanks Social distancegewoon in groepsverband met elkaar kunnen overleggen vanaf meerdere locaties. We helpen u graag bij het opzetten van een dergelijke virtuele afspraak. Zo kunnen alle betrokkenen gewoon ‘aanwezig’ zijn, in gevallen waar dat op dit moment fysiek niet mogelijk is. Kortom: voortzetting van uw inrichtingsproces is ook nu gewoon mogelijk, onze studio en adviseurs staan voor u klaar! 

 

Heeft Corona invloed op de levertijden voor onze al geplaatste meubilairbestelling?

   

Op dit moment gelukkig niet. Al onze productielocaties, leveranciers en bezorgpartners kunnen en mogen nog zoals gewoonlijk draaien. Mocht dit wijzigen, dan informeren wij u hier persoonlijk over.

 

Hoe zit het met jullie voorraad?

   

We staan in nauw contact met onze productielocaties, leveranciers en bezorgpartners. Daar waar mogelijk zijn voorzorgsmaatregelen getroffen en er wordt non-stop doorgewerkt om de voorraad in de volle breedte zo lang mogelijk te kunnen blijven garanderen.

 

Kan de geplande levering van mijn nieuwe meubels wel doorgaan?

   

 Dit kan! Productie en/of levering kan nog steeds volgens de normale levertijden. Voor de uitlevering / inhuizing stemmen we samen af wanneer en onder welke voorwaarden dit dient te gebeuren.

 

Hebben jullie extra maatregelen genomen m.b.t. hygiëne rondom mijn bestelling?

   

Gezondheid gaat boven alles. We volgen de richtlijnen van het RIVM nauwgezet en zien er op toe dat hetzelfde geldt voor iedere schakel in de keten van productie tot levering.

 

  Waarom is het verstandig nu al mijn jaarbestelling te plaatsen?
   

In deze tijden van onzekerheid kan het prettig zijn daar waar mogelijk de regie te behouden. Door uw jaarbestelling naar voren te halen voorkomt u dat u te maken krijgt met nu nog niet te voorziene eventuele gevolgen van deze crisis (zoals leverproblemen van toeleveranciers, onvoldoende logistieke krachten om uw bestelling klaar te maken, omdat examenkandidaten bijvoorbeeld geen vakantiewerk bij ons kunnen doen door uitgestelde examens).

  Als ik de jaarbestelling nu al plaats, krijg ik deze dan ook nu al geleverd?
   

Alleen als u dat wilt. Het zou ontzettend fijn zijn als we uw jaarbestelling nu alvast voor u kunnen verzamelen. Direct leveren is niet verplicht. Samen overleggen we een geschikt bezorgmoment.

 

 

Kies ik voor folio of digitaal leren vanuit huis voor mijn leerlingen?

   

Dat is helemaal aan u. Voor het basisonderwijs wordt nog veel gewerkt met (gekopieerd) foliomateriaal maar zijn ook veel scholen het online/digitaal leren op afstand aan het inrichten. In het voortgezet onderwijs ligt het wat anders, omdat leer- en werkboeken in principe al in het bezit zijn van de leerling. Daar is leren en huiswerk maken met folio leermiddelen wat eenvoudiger te faciliteren, maar soms juist moeilijker te controleren. Voor het voortgezet onderwijs wordt dan ook sterk ingezet op het online aanbieden van lessen. Meer weten over beide mogelijkheden? Kijk dan hier. Advies nodig? Uw adviseur denkt graag met u mee.

 

Waar vind ik tips voor (leer)activiteiten?

   

We hebben een handige verzamelpagina gemaakt die we doorlopend actualiseren met tips en materialen voor thuis leren (en ontspannen). Klik hier om naar de verzamelpagina te gaan.

 

Komen de antwoorden van het oefenmateriaal ook online?

   

Helaas. Hoe fijn het ook zou zijn om zelf thuis te kunnen controleren of de opgaven juist gemaakt zijn, het is, zelfs in deze situatie, niet wenselijk om antwoorden openbaar te delen.

 

Ik mis een blok of boek op Heutink voor Thuis. Kan dit worden toegevoegd?

   

We hebben alleen de oefeningen voor taal, spelling en rekenen die voor de aankomende schoolweken gepland staan digitaal beschikbaar gemaakt. Mis je iets? Mail dit dan naar info@heutinkvoorthuis.nl en we laten je weten wat mogelijk is.

 

 

Wat heb ik aan Momento nu de scholen gesloten zijn?

   

Momento helpt ook nu er geleerd wordt op afstand. Vanuit het Momento-beginscherm zie je direct aan welke vakken en lessen de leerlingen hebben gewerkt. Met één klik krijg je direct te zien of er hulp nodig is. Komen er vragen binnen via mail, app, Facetime of chat? Dan zie jij precies waar het over gaat. Bekijk de gebruikerstips op onze website of op momento.nl.

 

Hoe kan ik mijn leerlingen toegang geven tot de online omgevingen van onze methodes?

   

Basispoort heeft er, in samenwerking met de uitgeverijen, voor gezorgd dat de educatieve software tot in ieder geval 1 april vanuit huis te gebruiken is. Werkt uw school al met MOO? Dan hoeft u hiervoor niks meer te regelen. Leerlingen kunnen via moo.nl inloggen en direct door naar hun methodesoftware. Geen MOO? Dan moet de ICT-coördinator eenmalig de optie ‘thuis inloggen’ activeren in Basispoort. Lees op heutink-ict.nl hoe dat werkt.

 

Hoe kan ik goed contact houden met collega’s of leerlingen?

   

Hoe werk je optimaal samen vanuit huis met je collega’s? Eén van de elementen voor optimaal samen vanuit huis werken en leren is contact met elkaar houden. Videobellen kan daarbij een mooie oplossing zijn. Zowel Google als Microsoft hebben hiervoor oplossingen. Via Microsoft Teams kunt u ook videobellen met collega’s en videocontact met leerlingen hebben. Meer hierover lezen? Kijk dan op heutink-ict.nl.

 

Welke thuisleer-acties lopen er momenteel waar ik gebruik van kan maken?

   

De educatieve uitgeverijen en andere onderwijspartners denken met u mee in oplossingen om thuis leren zo effectief en prettig mogelijk te maken. Dagelijks komen er nieuwe initiatieven bij. Van de leukste leerzame activiteiten tot het belangeloos beschikbaar stellen voor thuisgebruik van methodesoftware en alles daar tussenin…. Kijk hier voor een actueel overzicht (dit overzicht wordt doorlopend aangevuld).

 

TIP


Inloggen

Log in om een bestelling te plaatsen

  • 100+ jaar ervaring
  • Klantbeoordeling 8,2
  • Grootste assortiment
  • Direct uit voorraad leverbaar (m.u.v. meubilair, ICT & Science)